人気ブログランキング | 話題のタグを見る

NEWS

ナイア・ジャックスがカイリの怪我で批判を受けることはなかった?

ナイア・ジャックスがカイリの怪我で批判を受けることはなかった?_c0390222_20074788.jpg
カイリ・セインは現地時間火曜日のRAW収録でナイア・ジャックスと対戦した際にリングステップス(鉄階段)にぶつけて頭部に切り傷を負ったことが報じられていますが、Wrestling Observer Newsletterはこの件でナイア・ジャックスが批判を受けることはなかったと報じました。WONは以下のように述べています。

“Everyone I have talked to have said that no one is blaming Nia Jax. This was not Nia Jax’s fault even though other things have been.

Basically, Kairi Sane got whipped into the ring steps. One person said that she may have stumbled, she was trying to take it on her side, she did take it on her side. Her head did hit the steps. One person told me she was in control of her bump and she made it look too good.

[Kairi Sane] was trying to avoid her head hitting the steps, her head hit the steps. She was bloodied up. She was knocked silly. She’s okay — now okay doesn’t necessarily mean she doesn’t have a concussion.

I don’t know if she does or if she doesn’t, but she’s okay. If she has another concussion coming off of the last one it’s not that okay.”

「私が話をした人全員がナイア・ジャックスを批判する人は1人もいなかったと述べました。たとえ別の出来事があったとしてもこれはナイア・ジャックスの過失ではありません。

基本的に、カイリ・セインはリングステップスへと駆り立てられていた。ある人は彼女(カイリ)が躓いたかもしれない、彼女は向きを変えようとして、向きを変えたと言いました。彼女の頭は階段にぶつかります。ある人は私に彼女が衝突のコントロールをして、良く見せようしていたと話していました。

(カイリ・セインは)頭を階段にぶるかるのを避けようと試みたが、頭を階段にぶつけてしまいました。彼女は血まみれになった。頭がくらくらしていました。彼女は大丈夫-今の大丈夫は彼女が脳震盪ではないことを必ずしも意味するものではありません。

私は彼女がそうなのか、そうでないのか分からないが、彼女は大丈夫。もし彼女が最終的に別の脳震盪になっているとすれば大丈夫ではありません。」

by wweliveheadlines | 2020-05-29 06:37 | NEWS

WWEの最新情報をお伝えしています。


by Wweliveheadlines