人気ブログランキング | 話題のタグを見る

NEWS

ティーガン・ノックスは自身がレズビアンであることをカミングアウトする

ティーガン・ノックスは自身がレズビアンであることをカミングアウトする_c0390222_14272529.jpeg
今週のNXTで紫雷イオとのNXT女子王座戦を行い敗れたティーガン・ノックスはニュースウィーク(Newsweek)のインタビューで自身がレズビアンであることとWWEの舞台裏でカミングアウトしていたことを明らかにしました。

On the backstage reaction to coming out: “My life has always been a ‘don’t ask, don’t tell’ situation, but I felt like it was the right time, especially when you’ve found the right one you’re in love with. It was the right time to do that. The reaction has been great. There are a few people who obviously don’t agree with that, but 99 percent of the reactions have been positive. I’ve got texts coming through from so many colleagues and friends. It was nice. It’s great to see that there are so many nice people in the world.”
(レズビアンの)カミングアウトした時の舞台裏での反応:『私の人生はいつも「聞かないで、話しかけないで」でした、でも私はそれ(カミングアウト)がふさわしい時間、特に皆さんが恋をしてお似合いを人を見つけた時であると感じました。それをするのにふさわしい時間だった。反応は素晴らしいものでした。中には明らかにその事を認めない人達もいましたが、99パーセントの反応は好意的でした。多くの同僚や友人達から多くのテキストを受け取りました。それは良いものでした。世界にはたくさん素敵な人達がいるのを見れたことを素晴らしく思います。』

また、同じレズビアンのSmackDownスーパースターのソーニャ・デビルと話をしていたことも明らかにしました。

On talking to Sonya Deville before decision: “I actually talked to Sonya before I even did this. She was a big, big help. She gave me her phone number and told me to text her if I needed anything. So we keep in contact quite a lot about it. She’s a massive help with the fans, because my family knew but my fans didn’t. So she helped me bring it out to the public.”
(レズビアンのカミングアウトを)決心する前にソーニャ・デビルと話をしたことについて:「私はこれ(カミングアウト)をする前にソーニャと実際話しました。彼女はとても助けてくれました。私に電話番号を教えてくれて、もし何か必要なことがあれば彼女にテキストを送信してと話してくれました。それで私たちは密かにその事についてたくさん連絡をしました。彼女はファンとともに大きな援助をしてくれます、理由は私の家族が知っているがファンは知らないからです。だから彼女は公にそれを明かす手伝いをしました。」

ノックスは先週恋人のシエラとディズニーランドでデートした写真をインスタグラムに投稿していました。
この投稿をInstagramで見る

Life is good ❤️🧡💛💚💙💜

Tegan Nox(@tegannoxwwe_)がシェアした投稿 -


by wweliveheadlines | 2020-07-17 15:03 | NEWS

WWEの最新情報をお伝えしています。


by Wweliveheadlines