人気ブログランキング | 話題のタグを見る

NEWS

ヴァネッサ・ボーンがカイリ・セインがお気に入りだったと述べる

ヴァネッサ・ボーンがカイリ・セインがお気に入りだったと述べる_c0390222_23183076.jpg
先月WWEを契約解除となった元NXTスーパースターのヴァネッサ・ボーンことダニエル・カメーラ(Danielle Kamela)がPWInsider.comのインタビューでWWE JAPANプロモーション・サポーターのカイリ・セインについて言及して、以下のように述べました。

"Everyone's different; and I've had so many different experiences, like you said, with working different people. But one of my favorite people that I've had the chance to work with was Kairi. I've worked a lot of matches with her at live events and a few on TV, and they were just always so much fun. She always wanted to bring fun into the match, which I appreciated about her. She had a lot of great ideas. So, I loved working with Kairi, and I loved all of her moves. I loved selling for her. So, I guess I would have to say Kairi was one of my favorite opponents, but all of the other women I've worked... It's always fun. It's always a good time. I guess Kairi just was one of my favorites."
「誰もが違う、そして私はあなたが異なった人々と仕事をしたと言ったようにたくさんの異なった経験を行いました。しかし、私と一緒に仕事をする機会があったお気に入りの人達の1人がカイリ(・セイン)でした。私は彼女(カイリ)とライブイベントとテレビショーで数回多くの試合を行い、彼らはいつもとても楽しんでいました。彼女はいつもファンに試合を楽しんでもらいたいと思っていて、私は彼女に感謝していました。彼女は多くの素晴らしいアイディアを持っています。だから、私はカイリと仕事をすることを愛してたし、彼女の全ての行動に感謝しています。彼女を売り込むことが好きでした。だから、カイリが私のお気に入りの対戦相手と言わざるを得ないでしょうが、私が仕事をしてきた他の女性全員が…いつも楽しいです。いつも良い時間です。私がカイリがお気に入りの1人だと思います。」

この記事を見たカイリ・セインはツイッターでヴァネッサに愛してると述べました。

by wweliveheadlines | 2021-06-19 07:02 | NEWS

WWEの最新情報をお伝えしています。


by Wweliveheadlines